شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا
جلسه. بررسی مشکلات امور بهورزی شبکه بهداشت و درمان بیضا برگزار شد
در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی، جلسه بررسی مسائل و چالشهای حوزه بهورزی با تمرکز بر کمبود نیروی مراقبت سلامت، با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا و کارشناسان مرتبط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این نشست، وضعیت نیروی انسانی در مراکز خدمات جامع سلامت و خانههای بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفت و پیامدهای کمبود نیرو بر روند ارائه خدمات، بهویژه در حوزه مراقبتهای اولیه سلامت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهای جبران کمبود نیرو، بهبود توزیع منابع انسانی و ارتقای بهرهوری کارکنان در دستور کار قرار گرفت.

دکتر «محمدیاسین صمیمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این جلسه با اشاره به نقش کلیدی بهورزان و مراقبین سلامت در نظام شبکه اظهار داشت: بهورزان و مراقبین سلامت خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی هستند و کمبود نیرو در این حوزه میتواند بر کیفیت و پوشش خدمات تأثیر مستقیم داشته باشد.
پایان خبر
نظر دهید