شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا
جمعبندی عملکرد مراکز بانش و دشمنزیاری؛ تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات در خط مقدم سلامت
در راستای پایش و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی، جلسه جمعبندی عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت بانش و دشمنزیاری با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا، کارشناسان ستادی، رؤسای مراکز، مراقبین سلامت و بهورزان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این نشست، عملکرد مراکز مذکور در شاخصهای مختلف بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و چالشهای موجود در ارائه خدمات احصا شد. همچنین روند اجرای برنامههای سلامت، میزان پوشش خدمات و نحوه ارائه مراقبتهای اولیه در این مناطق مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

دکتر «محمدیاسین صمیمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این جلسه با اشاره به اهمیت جلسات جمعبندی اظهار داشت: بررسی مستمر عملکرد مراکز و شنیدن مستقیم دغدغههای نیروهای خط مقدم، نقش مهمی در تصمیمگیریهای مؤثر و بهبود کیفیت خدمات دارد.
وی افزود: هدف ما ارتقای شاخصهای سلامت در تمامی مناطق، بهویژه مناطق روستایی است و این مهم با همکاری، همدلی و تلاش مستمر همه کارکنان محقق خواهد شد.
پایان خبر
نظر دهید