02 تیر 1405

  • 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا

پایش میدانی خدمات سلامت در شهیدآباد؛ تأکید بر ارتقای کیفیت و تکمیل زیرساخت‌ها

در راستای نظارت مستمر بر کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا به همراه کارشناسان واحد گسترش و امور فنی و ساختمانی، از مرکز خدمات جامع سلامت شهیدآباد و خانه بهداشت ضمیمه آن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این بازدید میدانی، روند ارائه خدمات در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با پزشک، بهورزان و کارکنان، چالش‌ها و نیازهای موجود احصا شد. همچنین وضعیت تجهیزات موجود، به‌ویژه یونیت دندانپزشکی و امکانات ارائه خدمات سلامت دهان و دندان، مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

دکتر «محمدیاسین صمیمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا، در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت پایش‌های میدانی اظهار داشت: حضور در مراکز و بررسی مستقیم روند ارائه خدمات، نقش مؤثری در شناسایی دقیق مسائل و تسریع در رفع نواقص دارد همچنین تلاش ما بر این است که با تقویت زیرساخت‌ها، تأمین تجهیزات مورد نیاز و حمایت از نیروی انسانی، سطح خدمات در مناطق روستایی به‌صورت مستمر ارتقا یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا همچنین بر ضرورت نگهداشت مناسب تجهیزات، به‌ویژه در حوزه دندانپزشکی، و استفاده بهینه از امکانات موجود تأکید کرد.

این بازدید در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سلامت انجام شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155369
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید