02 تیر 1405

  • 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا

کمیته کلینیک فشارخون و دیابت در شبکه بهداشت و درمان بیضا برگزار شد

در راستای ارتقای کیفیت خدمات مراقبتی و بهبود مدیریت بیماری‌های غیرواگیر، کمیته کلینیک فشارخون و دیابت با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا، کارشناس مسئول بیماری‌های غیرواگیر و سایر کارشناسان مرتبط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این نشست تخصصی، روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به فشارخون و دیابت در مراکز خدمات جامع سلامت مورد بررسی قرار گرفت و چالش‌های موجود در مسیر شناسایی، مراقبت و پیگیری بیماران تحلیل شد. همچنین شاخص‌های عملکردی، میزان پوشش خدمات و راهکارهای ارتقای کیفیت مراقبت‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر «محمدیاسین صمیمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا، در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشگیری و کنترل بیماری‌های مزمن اظهار داشت: مدیریت صحیح بیماری‌های غیرواگیر، به‌ویژه فشارخون و دیابت، نقش مهمی در کاهش عوارض و ارتقای سطح سلامت جامعه دارد و تقویت کلینیک‌های تخصصی در این حوزه از اولویت‌های شبکه بهداشت است.

وی افزود: ضروری است با شناسایی به‌موقع بیماران، پیگیری مستمر و آموزش صحیح، از بروز عوارض جدی این بیماری‌ها پیشگیری کنیم و کیفیت زندگی بیماران را بهبود ببخشیم.

در پایان این جلسه، بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها، تقویت نظام ارجاع، افزایش آگاهی بیماران و ارتقای هماهنگی بین واحدهای ارائه‌دهنده خدمات تأکید شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155371
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید