01 آذر 1403

  • 1402/12/16
  • - تعداد بازدید: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا

ارتقای مستمر کیفیت و افزایش کمیت خدمات بهداشتی با آمادگی شبانه روزی سامانه 190 برای ثبت شکایات

رییس شبکه بهداشت و درمان بیضا از امادگی شبانه روزی سامانه 190 برای ثبت و پیگیری شکایات بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، رییس شبکه با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1402 تاکنون، بیش از 86 مورد شکایت از طریق سامانه 190 ، در خصوص مسایل مرتبط با حوزه سلامت محیط را، پیگیری شده است،  گفت: سامانه کشوری شکایت های مردمی( 190)، در تمامی ساعات شبانه روز، در خصوص مسایل مرتبط با حوزه سلامت محیط، آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی است.

دکتر «سعید اکبری» اضافه کرد: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و کنترل بهداشتی محیط کار و مواد غذایی تهیه و عرضه‌شده در محل، کنترل بهداشتی آب شرب از راه کلرسنجی و نمونه ‌برداری میکروبی و شیمیایی از جمله اقداماتی است که به صورت روزانه از سوی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا انجام می شود.

اکبری ادامه داد: هدف واحد بهداشت محیط این شهرستان، تامین سلامت مردم از راه کنترل عوامل تأثیرگذار بر کاهش کمیت و افزایش کیفیت سطح بهداشت جامعه به ویژه در مواردی همچون بهداشت آب، رعایت موازین بهداشتی در واحد های صنفی و اماکن عمومی و دیگر موضوعات بهداشتی است.

او از مردم خواست تا شکایات خود را در زمینه بهداشت، مواد غذایی، بهداشت آب و تمامی مسایل بهداشت محیط شهرستان را به شماره 190 سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت اعلام کنند.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,پیام سلامت,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 97255
کلیدواژه