28 اردیبهشت 1404

  • 1404/02/16
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا

نشست رسیدگی به شکایات در حوزه دندانپزشکی/ مردم مشکلات را با سامانه های اعلامی در میان بگذارند.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان از برگزاری نشست رسیدگی به شکایات مردمی در امور دندانپزشکی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا شهرستان، دکتر «محمد یاسین صمیمی» با اشاره به فوریت بررسی و ارجاع شکایات ثبت شده، اضافه کرد: نحوه ارتباط درست و براساس قوانین، باعث ایجاد رضایت در بین کارکنان و نیز ارباب رجوع خواهد شد.
دکتر صمیمی بر لزوم تکریم ارباب رجوع، پاسخگوئی به موقع به چالش ها و اصلاح فرایندهای مرتبط با هدف صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای رضایتمندی مردم تاکید کرد و بیان داشت: داشتن یک سیستم درست باعث ارتقای سطح کیفیت و کشف عیب های مجموعه می شود.
دکتر صمیمی ادامه داد: اگر مواردی است که مردم احساس می کنند کوتاهی در حق آنها صورت گرفته موارد را با سامانه شبکه بهداشت در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
او همچنین بر رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی در مراکز درمانی، بیمارستان و واحدهای تحت پوشش مجموعه بهداشت و درمان برای ارتقای سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان تاکید کرد. 
 همشهریان درصورتی که شکایتی در حوزه بهداشت، درمان، اورژانس، تعرفه خدمات و مسائل دارویی داشته باشند، می توانند با سامانه ۱۹۰، واحد رسیدگی به شکایات شبکه و بیمارستان یا سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا بخش رسیدگی به شکایات و سایر مسیر های ارتباطی، ارتباط برقرار کرده تا رسیدگی لازم انجام شود.
 
پایان خبر
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,پیام سلامت,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 123534
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید