مسئول رسیدگی به شکایات : سرکار خانم مریم ابراهیمی
شماره تماس: 07136785175
داخلی: 117
مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
سایت شبکه: فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات(کلیک نمایید)
مراجعه حضوری : مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات ( خانم مریم ابراهیمی) در ساعات اداری .
مکاتبه ای : شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
پیامک : ارسال پیامک از طریق شماره 50002070003311
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.
شرح وظایف بازرسی :
1. بازرسی پنهان و آشکار، سرزده و دوره ای از بخش های مختلف واحد و تهیه گزارش مناسب و به موقع جهت ارائه به مدیریت بازرسی دانشگاه.
2. بررسی و رسیدگی به سو جریانات اداری مالی در واحد و گزارش مستمر به مدیریت بازرسی دانشگاه.
3. حضور فعال و موثر در کمیته های تخصصی و جلسات واحد به عنوان ناظر و نماینده مدیریت بازرسی دانشگاه.
4. ارتباط مستمر حضوری و تلفنی با کارشناسان مدیریت بازرسی دانشگاه به منظور ارائه آخرین اخبار و اطلاعات از واحد مربوطه.
ارزیابی عملکرد :
1. آشنایی با فرایندهای موجود در سطح واحد و اصلاح آن در صورت نیاز .
2. نظارت بر حسن انجام وظیفه کارکنان و مدیران واحد بر اساس شرح وظایف محوله .
3. شناسایی نقاط قوت و ضعف واحد و ارائه پیشنهاد و راهکار به مدیران واحد و مدیریت بازرسی دانشگاه جهت اصلاح و ارتقا امور.
4. بررسی و تهیه گزارش از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به واحد.
5. پیگیری و اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوطه و تهیه مستندات لازم بر اساس سیاست های مدیریت بازرسی دانشگاه.
6. شرکت در دوره های آموزشی برگزار شده توسط مدیریت بازرسی دانشگاه.
7. نظارت بر صحت و سقم شاخص های مختلف واحد و انطباق آن بر واقعیت موجود.
پاسخگوئی به شکایات :
1. دریافت ، ثبت ، بررسی و پاسخگویی به شکایات کتبی ، حضوری و تلفنی از عملکرد واحدها و کارکنان.
2. بررسی سامانه شکایات مدیریت بازرسی و پاسخ دهی مستند و مستدل به شکایات و گزارشات واصله از سامانه.
3. پیگیری و اخذ نظرات و مستندات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
4. انجام مطالعات و تحقیقات لازم در مواجه با پرونده های تخصصی و اخذ مشورت از کارشناسان مدیریت بازرسی.
5. تسلط بر قوانین و مقررات به ویژه آئین نامه های اداری استخدامی ، ارتقا بهره وری و مالی معاملاتی.
6. برگزاری کمیته رسیدگی به شکایات بصورت ماهیانه و ارائه گزارش به مدیریت بازرسی دانشگاه .
7. جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات به منظور پیشگیری از تکرار مجدد آن ها و ارائه گزارش به مدیریت محترم بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه.
8. جمع آوری ماهیانه شکایات از صندوق های رسیدگی به شکایات و ارائه گزارش به مدیریت بازرسی دانشگاه.
9. ارسال گزارش عملکرد فصلی بر اساس فرم های مربوطه به مدیریت بازرسی دانشگاه.
10. حضور در ماموریت های ابلاغی از سوی مدیریت بازرسی دانشگاه .
11. بارگذاری مستندات در سامانه های مختلف مدیریت بازرسی و گروه تحول اداری دانشگاه .