13 فروردین 1404

  • 1403/12/01
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا

بررسی مشکلات و انتقادات پرسنل شبکه بهداشت و درمان بیضا

کمیته پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی از طریق بررسی و پاسخگویی سریع به شکایات و نارضایتی های ثبت شده، با حضور کارشناسان ستادی و نماینده بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا، سرپرست شبکه با اعلام این خبر گفت: در این نشست مباحثی مانند رسیدگی به شکایت ها و ارائه راه حل های موجود قانونی، راهکارها و نقطه نظرات مشورتی، ریشه یابی و تحلیل مشکلاتی که باعث بروز نارضایتی وشکایت شده است بررسی شد.

دکتر «محمد یاسین صمیمی» با اشاره به اینکه جلسات کمیته باید حداقل هرماه یکبار تشکیل گردد، ادامه داد: در مجموعه بهداشت و درمان به منظور تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی کارکنان شاغل در مجموعه، بر نحوه پاسخگویی به شکایات به صورت ویژه نیز نظارت می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,پیام سلامت,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 118657
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید